اخبار مجالس و عروسی

ساخت وبلاگ

رزرو بهترین باغ تالار در تهران با تخفیفات ویژه

باغ تالار بدون ورودی تهران

همشهری آنلاین

انجام مقدمات عروسی علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است در برخی از موارد بسیار سخت و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین امور در فراهم کردن مراسم عقد و عروسی رزرو بهترین تالار یا باغ تالار با شرایط هر فرد است.



باغ تالارهای زیادی برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند که زوج‌های جوان می‌توانند یکی از آنها را برای برگزاری این جشن باشکوه و به یادماندنی انتخاب نمایند.

همه زوج‌ها تمایل دارند این روز به‌یادماندنی به بهترین شرایط برگزار شود ازاین‌جهت یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند باعث شود تا استرس شما در مراسم عروسی کاهش‌یافته و در بهترین شرایط برای شما رقم بخورد که انتخاب باغ تالار در رأس امور قرار دارد.

باغ تالار

یکی از راه‌هایی که می‌تواند باعث شود تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را بیابید استفاده از سایت تالارکده به نشانی است. این سایت با معرفی تالارها، باغ تالارها، سالن‌های عقد و دیگر خدمات دهندگانی عروسی کار شما را جهت یافتن مکان مناسب برای جشن عقد یا عروسی راحت نموده است. با جستجو در این سایت می‌توانید مکان مناسب و ایده آل خود را بر اساس نیاز، منطقه، سطح قیمت و دیگر معیارهای خود انتخاب نمایید.

برخی از این تالارها یا باغ تالارها تخفیفات ویژه‌ای را برای کاربران سایت تالارکده در نظر گرفته‌اند که این امر باعث می‌شود هزینه‌های شما جهت برگزاری مراسمی خوب و مناسب کاهش یابد.

شما می‌بایست مدت‌ها قبل از تاریخ مدنظر خود اقدام به برنامه‌ریزی برای جشن عروسی خود داشته باشید. این زمان ممکن است برای همه یکسان نباشد و برای برخی از افراد چند هفته یا برای بعضید چندین ماه به طول بیانجامد. اما بسیاری از کارشناسان و خدمات دهندگان مجالس بر این عقیده هستند که برنامه‌ریزی برای این جشن خاص به بهترین شکل حدوداً یک سال زمان می‌برد.

بهتر است یک سال قبل از برگزاری جشن عروسی توافقات اصلی انجام شود. در این مدت زوجین زمان لازم را دارند تا بهترین باغ تالار یا مکان ایده آل خود را بیابند و برای رزرو مجموعه دلخواه اقدام نمایند. درصورتی‌که تاریخ خاص مثل اعیاد مذهبی یا روزهای خاص مد نظرات است بهتر است در سریع‌ترین زمان تالار یا باغ عروسی دلخواه خود را رزرو نمایید. از سوی دیگر مذاکره با آتلیه عکاسی و انتخاب مکان و لوکیشن ایده آل برای عکاسی ممکن است زمان‌بر باشد. انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و لباس عروس و دیگر امور زمان برو بوده و نیاز به‌وقت زیاد است.

چطور می توانید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید؟
در درجه اول سعی کنید به جدول زمان‌بندی خود پایبند باشید. می‌توانید از یک شرکت خدمات دهنده مجالس عروسی کمک بگیرید و بخش اصلی برنامه‌ریزی عروسی خود را به آنها بسپارید. آنها با در اختیار داشتن بهترین باغ تالارها و لوکیشن های مختلف کلی امور را به بهترین شکل رقم می‌زنند و استرس شما را نسبت به برگزاری یک مراسم جشن عقد یا عروسی در تالار یا محضر عقد مناسب آسوده می‌نمایند. اما درصورتی‌که بودجه کافی جهت این امر ندارید می‌توانید وب‌سایت تالارکده که چک‌لیست کارهای عروسی را به شما می‌دهند مراجعه کرده و برنامه‌ریزی داشته باشید.

باغ عروسی تالار تهران

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک باغ تالار می‌پردازیم و دلیل این موضوع که چرا یک باغ برای مراسم عروسی مناسب است و چه نکاتی را باید رعایت نمود را موردبررسی قرار می‌دهیم.

فضاهای باز باغ تالار و لوکیشن های متعدد و زیبایی‌های طبیعی
طبیعت و فضای باز موجود در باغ تالار بسیار چشم‌نواز هستند. حسی که از طبیعت و گیاهان و منظره‌های سرسبز القا می‌شود با هیچ دیزاین و طراحی امروزی قابل قیاس نیست. این فضاها به‌صورت طبیعی دیزاین شده‌اند و با کمک اکسسوری های لوکس زیبایی بیشتری را در بر خواهند داشت. مهمانان شما هرگز در طول مراسم خسته نخواهند شد و از فضاهای تکراری مدرن در شهر دور شده و در این فضا لحظات خاص و زیبایی را سپری می‌نمایند.

روف گاردن ایده‌ای دیگر برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند مراسم‌های عروسی و عقد خود را برگزار نمایید روف گاردن است. درصورتی‌که مراسم شما در فصول بهار و تابستان است استفاده از روف گاردن است. اگر مراسم شما یک جشن عقد است و تعداد مهمانان شما کم است بهتر است از سالن عقد روف گاردن استفاده نمایید. بادهای ملایم و پرتوهای نور خورشید، حس شادابی و ظرافت را به همراه خواهد داشت.

حال و هوای متفاوت در مراسم عروسی فضای باز باغ تالار
شاید بسیاری از زوج‌ها تمایل داشته باشند که مراسم عروسی آنها به شکل و شرایط خاص و متمایزی برگزار شود. استفاده از یک باغ تالار بهترین فرصت است برای اینکه خاطرات زیبا و خاصی را در این روز شیرین در اذهان مهمانان خود رقم بزنید. فضای خاص و بی‌نظیر باغ تالار با کمترین زحمت این حس را به مراسم شما می‌بخشد و باعث زیبایی‌های بیشتر مراسم شما می‌شود.

عروسی در بهترین باغ تالارهای تهران

در تهران فضاهای زیادی جهت برگزاری مراسم عروسی وجود دارد. باغ تالارها به دلیل وسعت و فضای سبز عموما در حومه تهران قراردارند. در حومه تهران، باغ تالارهای شهریار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داهد است. از محدوده های اطراف تهران که باغ های زیادی را به خود اختصاص داده می توان به احمدآباد مستوفی نیز اشاره نمود.

ایرانی ها عاشق تفریح ​​هستند و یکی از چیزهایی که آنها را بسیار به وجد می آورد عروسی است. اما وقتی صحبت از سنت های عروسی می شود، ایرانی ها تشریفات زیادی دارند. با این حال، این سنت ها ممکن است از مکانی به مکان دیگر متفاوت باشد، اما بسیاری از مراحل یکسان هستند. مراسم عروسی در ایران سنت های زیادی دارد که خانواده ها باید به انجام آن توجه کنند. در این مقاله به صورت خلاصه این رسوم را بیان می کنیم.

بهترین باغ تالار

از خواستگاری تا عروسی

در همان مرحله اول خانواده داماد برای خواستگاری به خانه عروس می روند. با این حال، این شب خواستگاری ویژه سنت هایی دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. خانواده داماد باید با شیرینی و گل وارد خانه شوند. خانواده ها همدیگر را می شناسند و درباره آینده زوج جوان بحث می کنند. معمول است که فقط والدین و پسرشان برای خواستگاری یا گاهی با پدربزرگ و مادربزرگ نیز مراجعه می کنند. بسیاری از خانواده‌ها معتقدند که در مراسم خواستگاری یک بزرگ‌تر وجود دارد که از طرف خانواده داماد به نشانه احترام صحبت کند. در پایان، اگر پاسخ "بله" است، آن وقت است که کار واقعی شروع می شود. خانواده عروس خانواده داماد را به خانه خود دعوت می کنند تا در مورد ازدواج به طور جدی تر صحبت کنند. این مرحله بله برون نام دارد.

در مرحله دوم سنت های ازدواج افراد بیشتری دعوت می شوند. احتمالاً خاله‌ها و خاله‌های عروس و داماد در شب «بله برون» حضور دارند تا ببینند عزیزشان با چه کسی ازدواج می‌کند و درباره عروسی و آینده زوج صحبت کنند. در این سنت، مادر پسر انگشتری را به عنوان نماد تعهد به دختر می دهد.

بله برون یعنی "بله گرفتن قطعی از عروس خانم" است. «مهریه» از دیگر مواردی است که در این مهمانی به آن پرداخته خواهد شد. مهریه قولی است که داماد در صورت طلاق به عروس می دهد. معمولا مهریه از سکه های طلا یا خانه تشکیل شده است. هر دو خانواده بحث می کنند که چه تعداد سکه باید نوشته شود و چه چیز دیگری باید به عنوان یک برگه قانونی اضافه شود. این یک توافق بین خانواده ها است و باعث می شود خانواده عروس نسبت به آینده دخترشان احساس امنیت کنند.

تشریفات عروسی واقعی - دو نفر خواهند بود

در ایران دو مراسم معمول است. مراسم اول عقد نام دارد که در آن زوج جوان شرعاً زن و شوهر می شوند. این مراسم معمولا از ظهر تا شب برگزار می شود. آب میوه و شیرینی برای میهمانان سرو می شود و حداکثر ۵-۶ ساعت است. همچنین عاقد چند آیه از قرآن کریم را می خواند و از عروس می پرسد: آیا موافقید؟ سپس بعد از سه بار پرسیدن، عروس می گوید بله.

آوردن هدیه برای عروس به عنوان مهمان معمول است. این هدایا بیشتر شامل جواهرات طلا، پول یا سکه های طلا می شود. این مراسم مانند یک جشن نامزدی بزرگتر و رسمی تر است زیرا عروس و داماد اکنون به طور رسمی ازدواج کرده اند. با این حال، زندگی زناشویی از اینجا شروع نمی شود. در این مرحله فقط به هم نزدیک می شوند تا مدت بیشتری با هم باشند و برای مراسم عروسی واقعی آماده شوند.

عروسی – جایی که مرغ عشق ها سرانجام به خانه خود می روند

مراسم دوم، عروسی واقعی «عروسی» نام دارد. معمولا بعد از یک سال یا بیشتر از مراسم عقد برگزار می شود. حدود ساعت ۷ بعد از ظهر شروع می شود و بسته به نوع عروسی، مهمانان و فرهنگ خانواده ممکن است تا ساعات ابتدایی بامداد ادامه یابد. برخی از خانواده ها برای یک عروسی بزرگ با صدها نفر از جمله دوستان، خانواده ها و همکاران برنامه ریزی می کنند. آنها یک جشن بزرگ در تالار یا باغ تالار برگزار می کنند. اما برخی خانواده ها هستند که عروسی های کوچک را فقط با اقوام و دوستان نزدیک ترجیح می دهند. آنها برای یک مهمانی کوچک دور هم جمع می شوند.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 20:16

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

لوکس ترین باغ تالار تهران

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71



این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:



موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روى اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی


باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 320 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 19:06

دلایل کاهش ازدواج و فرزندآوری

جشن تعیین جنسیت

هر کس عمدا ازدواج نکند در میانسالی و کهنسالی با مشکلات عاطفی و روانی روبرو می‌شود. بشر هرگز نمی‌تواند تعیین جنسیت کند. زوجیت در حیوانات و جمادات غریزی است اما در انسانها ارادی است

 

شفاآنلاین>سلامت> دلایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نگرشی کاهش ازدواج و فرزندآوری از سال ۱۳۸۵ تاکنون در نشست اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی بررسی شد.

 

به گزارش شفاآنلاین: غلامعلی افروز در نشست تخصصی مبانی معرفت‌شناختی و ضرورت‌های اجتماعی فرزندآوری و فرزندپروری که به همت اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی برگزار شد، گفت: مطابق آمار جهانی هم اکنون ۲۲ درصد جمعیت کشور سالمند هستند که این آمار تا ۳۰ سال دیگر با اضافه شدن حدود ۴۰ درصد دیگر جمعیت کشور رشد خواهد کرد.


افروز: سن حقیقی انسان برآیند سه فاکتور سن روانی، سن شناسنامه‌ای و سن زیستی است

وی گفت: هر کس عمدا ازدواج نکند در میانسالی و کهنسالی با مشکلات عاطفی و روانی روبرو می‌شود. بشر هرگز نمی‌تواند تعیین جنسیت کند. زوجیت در حیوانات و جمادات غریزی است اما در انسانها ارادی است. در ایران هزینه نگهداری، غذا، درمان و آرایش سگها چند برابر بچه‌های انسان تا قبل از سن دبستان است. سگ خوب است اما نه برای خوابیدن در کنار زنان و مردان در رختخواب.

رییس اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تصریح کرد: سن حقیقی انسان برآیند سه فاکتور سن روانی، سن شناسنامه‌ای و سن زیستی است. سن زیستی از سن شناسنامه‌ای مهمتر است. تفاوت سنی زن و شوهر اهمیتی در فرزندآوری ندارد. بهترین زمان انعقاد نطفه انسانی همگام با جوانه‌های طبیعی و فصل بهار است.

نوابی‌نژاد: نابسامانی‌های عاطفی مادر بیش از پریشانی‌های پدر موجب اختلال در جنین می‌شود

در ادامه شکوه نوابی‌نژاد با موضوع مبانی عاطفی و اخلاقی فرزندآوری و فرزندپروری، گفت: مادر از هر فرد دیگری در خانواده به نوزاد و کودک نزدیکتر است. نابسامانی‌های عاطفی مادر بیش از پریشانی‌های پدر موجب اختلال در جنین و نوزاد می‌شود. پدر مدیریت کلان خانواده را بر عهده دارد اما مادر مدیریت داخل خانه و پرورش و تربیت فرزندان را بر عهده دارد. روابط مناسب پدر و مادر موجب افزایش توانایی‌های سازگاری کودکان با یکدیگر و هم‌سالان‌شان می‌شود.

وی گفت: پیوند عاطفی مادر و کودک در قالب نظریه دلبستگی تحلیل و تبیین می‌شود. این مسئله تاثیر بسزایی در ثبات روان کودکان دارد. پیوند عاطفی یا دلبستگی در کودکی بین مادر و کودک یا پرستار و کودک بر رشد اجتماعی و جسمی و روانی کودک تاثیر مستقیم دارد. دلبستگی زمانی ایجاد می‌شود که مادر به کودک از طریق نواز، پیوند چشمی و از طریق نگاه به چهره و صحبت با کودک توجه می‌کند.

نوابی‌نژاد خاطرنشان کرد: کودک از ۸ ماهگی نسبت به جدایی مادر واکنش نشان می‌دهد. کودک امنیت از دست رفته دوران جنینی را با رفتن به آغوش مادر باز می‌یابد. تحقیقات نشان می‌دهد که نظریه دلبستگی یکی از مهمترین حیطه‌های روانشناسی و عاطفی کودکان است.

رضا خجسته‌مهر خطاب به نوابی‌نژاد پرسید موانع متعدد داخل خانواده و خارج خانواده وجود دارد که اجازه نمی‌دهد خانم‌ها که بعضا مادر هم هستند، به پیشرفتهای اجتماعی و اقتصادی برسند. چطور می‌توان این موانع را رفع کرد؟

نوابی‌نژاد در پاسخ گفت: نقش‌های چندگانه زنان از ابتدای انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی چشم‌گیر بوده است. زنان فرهیخته‌ای داریم که می‌توانند علاوه بر مدیریت عاطفی خانواده به اداره امور اجتماعی و پیشرفتهای اجتماعی و اقتصادی برسند و البته به همکاری و همراهی مردان و دولتمردان کشور به این جایگاهها برسند. مرخصی‌های زایمان نمونه‌ای از این همراهی‌هاست که باید گسترش پیدا کند.

کاظمی‌پور: ازدواج در ایران ناشی از تغییرات ارزشی و نگرشی افراد کم شده است

در ادامه این نشست شهلا کاظمی‌پور با موضوع مبانی جمعیت شناختی فرزندآوری و فرزندپرور، گفت: طی سه دهه اخیر نرخ باروری کل از حالت طبیعی به حالت کنترل شده تغییر یافته است. در سال ۱۳۹۹ به ازای هر مادر ۱.۶ فرزند بود اما حد جانشینی ۲.۱ فرزند است. از سال ۱۳۸۵ رشد جمعیت افت داشته است. تغییر ارزشها و نگرشهای جوانان پیرامون تشکیل خانواده یکی از دلایل این افت است. برای حل مشکل باید علل کاهش رشد جمعیت باید بررسی شود تا برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌ها نتیجه‌بخش باشد.

عضو اندیشکده امور اجتماعی، جمعیت و نیروی انسانی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: فردگرایی یکی از دلایل تغییر ارزشها و نگرش‌های جوانان و پرهیز از تشکیل خانواده است.

وی تصریح کرد: مطابق تحقیقی که نسبت به تغییرات میزان فردگرایی و تغییر ارزشها و نگرشهای خانواده که توسط جهاد دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شد را بررسی کردم. سن فرزنداوری در سال ۱۳۶۵، ۲۵ سالگی بود اما اکنون این عدد به ۲۹ سال افزایش یافته است.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به این یافته‌ها می‌توان گفت که تحولات ازدواج و فرزند اوری در ایران به میزان زیادی ناشی از تغییرات ارزشی و نگرشی افراد است بنابراین صرفا تاکید بر تاثیر شاخصهای اقتصادی و اجتماعی بر تغییرات ازدواج و فرزنداوری و برنامه ریزی و سیاستگذاری ناقص است.

متقی‌فر: برای اصلاح وضعیت رشد جمعیت کشور نیازمند مهندسی مجدد جمعیتی هستیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی متقی‌فر گفت: افزایش جمعیت ایران تا قبل از سال ۱۳۸۵ رقم خورد. از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ روند رشد جمعیت شروع شد و در پنج سال اخیر بر شتاب روند کاهش جمعیت افزوده شد. این مسئله پیامدهای بسیار جدی برای کشور به دنبال داشته است. تحقیقی بر ۱۰۰ پژوهش دیگر انجام دادیم. عوامل فرزنداوری را در این تحقیق رصد کردیم. ۱۳ عامل فیزیکی برای بی‌رغبتی بانوان به فرزنداوری استخراج کردیم که این بی‌رغبتی به دلایل روانی شدت بیشتری دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هشت دلیل اقتصادی مانع از فرزنداوری است. اقتصاد خانوار ریشه در سبک زندگی خانواده دارد. در استانهای کمتر برخوردار آمار ازدواج و فرزندآوری بالاست اما در استانهای برخوردار آمار آزدواج و فرزندآوری کمتری دارند.

متقی‌فر تاکید کرد: برای اصلاح وضعیت رشد جمعیت کشور نیازمند مهندسی مجدد جمعیتی هستیم.

آیت‌الله حکیم: سبک زندگی از طریق سه عنصر کلیدی اعتقاد و روان و رفتار سالم قابل اصلاح است

در ادامه این نشست آیت‌الله سید منذر حکیم با موضوع مبانی دینی فرزندآوری و فرزندپروری، گفت: خداوند متعال در مدیریتی که برای جهان بشریت در نظر گرفته است فرزندآوری را از کانال خانواده هدفگذاری کرده است. این سخت‌افزار نیازمند نرم‌افزار یا مباحث فرهنگی دارد. آیات فراوانی در این باره وجود دارد.

عضو اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی گفت: سبک زندگی نماد مباحث فرهنگی فرزندآوری و فرزندپروری است. اشکال کار به چند عامل مهم بر می‌گردد. قرآن کریم اعتقاد و بینش سالم را از طریق خداشناسی و خداباوری به روش قرآنی خمیرمایه اصلی می‌داند و در بعد عاطفی و روانی روی قلب سلیم تاکید می‌کند و سلامت رفتاری و کرداری در قالب بعد تقوا مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: باید روی سه عنصر کلیدی اعتقاد و روان و رفتار سالم که سبک زندگی را می‌سازد کار کنیم تا تحول فرهنگی اتفاق بیفتد و بر سیاهچاله جمعیتی فائق بیاییم. اندیشکده خانواده مرکز الگو باید آسیب‌شناسی کند و جلوی فجایع بیشتر در این زمینه‌ها گرفته شود.

پناهی: بین هنجارهای اجتماعی و منابع موجود باید هماهنگی وجود داشته باشد

در ادامه این نشست محمدحسین پناهی با موضوع مبانی فرهنگی و اجتماعی فرزندآوری و فرزندپروری، گفت: تحقق ارزشهای اجتماعی نیازمند تنظیم قواعدی تحت عنوان هنجارها و نهادهای اجتماعی شناخته و عملیاتی می‌شوند. از سوی دیگر برای اینکه به اهدافمان برسیم نیازمند منابع طبیعی و اجتماعی هستیم. بین هنجارهای اجتماعی و منابع موجود باید هماهنگی وجود داشته باشد به عبارت دیگر برای اینکه انسانها با استفاده از منابع موجود نیازهایشان را تامین کنند نیازمند هنجارها و قواعدی هستند که مورد قبل اکثریت جامعه است.

وی افزود: منابع و هنجارها و نیازها باید در هماهنگی با یکدیگر باشند. تاکید تک بعدی بر هر یک از عوامل موثر در فرزندآوری و فرزندپروری مانع از رفع نیازهای انسانی است.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 355 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 19:44

شام سالگرد ازدواج یک زوج را ثروتمند کرد!

مایکل و ماریا اسپرسلر در سی و چهارمین جشن سالگرد ازدواجشان با پیدا کردن یک مروارید غافلگیر شدند.

 

سورپرایز سالگرد ازدواج

پیدا کردن مروارید داخل صدف۱
به گزارش تازه‌نیوز، مایکل و ماریا اسپرسلر در جشن سالگرد ازدواج در رستوران خانه خرچنگ در ساحل نیوجرسی برای شام صدف خام سفارش دادند.

 

مایکل اسپرسلر مطابق معمول پیش غذای همیشگی اش یعنی صدف سفارش داد. پس از آوردن پیش غذا، او متوجه سنگینی صدف شد. به گفته مایکل اسپرسلر پس از خوردن متوجه حضور شی در دهانش شد. شاید یکی از دندان هایش شکسته باشد؛ اما به جای دندان شکسته یک مروارید در دهانش بود. در شب سالگرد ازدواج، پیدا شدن مروارید در غذای این زوج آن‌ها را غافلگیر کرد.

 

پیدا کردن مروارید داخل صدف۱

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، آن‌ها ۳۴ سال مراسم سالگرد ازدواجشان را برگزار کرده بودند. این اولین بار حضور این زوج در این رستوران دریایی بود. شب سالگرد این زوج با صدمین سالگرد تاسیس این رستوران همزمان شده بود. اندازه مروارید پیدا شده ۸.۸ میلی متر است. بر اساس آمار وب سایت The Pearl Source، این سنگ دریایی بسته به نوعش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار ارزش دارد.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 16:13

برگزاری سمینار «گفت‌وگوی جوانان» در آلمان
سمینار «گفت‌وگوی جوانان» با عنوان نامه‌های رهبری به جوانان غربی و رسالت ما» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان برگزار شد.

برگزاری سمینار در تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان و با مشارکت مرکز اسلامی امام رضا(ع)، سمینار «گفت‌وگوی جوانان» با عنوان نامه‌های رهبری به جوانان غربی و رسالت ما» با حضور جمعی از جوانان و علاقه‌مندان در سالن کتابخانه مرکز اسلامی امام رضا(ع) برگزار شد.

 

شیخ امیر ناجی، حسین چالار و جعفر ترکی ایلماز از جوانانی که خود متولد آلمان بوده و در عرصه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی این کشور فعال هستند در مورد نامه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سخنرانی کردند.

 

ایلماز به بیان نکاتی پیرامون جایگاه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جانشین حضرت مهدی(عج) بر روی زمین در جامعه اسلامی هستند، چنانچه ولایت جامعه‌های اسلامی، نه تنها ایران بلکه تمام مسلمانان جهان را برعهده دارند.

 

وی بخش‌هایی از نامه را به ربان آلمانی بازخوانی کرد و به تبیین آن جایگاه و اهمیت رهبری، ولایت و امامیت امام خامنه‌ای پرداخت.

 

شیخ امیر ناجی تأکید کرد: ترویج و انتقال این پیام مهم به جوانان از وظایف جوانان مسلمانی است که در غرب زندگی می‌کنند و روش‌ها و فرهنگ ارتباط باجوانان غرب را خوب می‌شناسند.

 

چالار در سخنانی، یکی از راههای پرداختن به نامه رهبری و معرفی اسلام واقعی به جوانان غربی را تبیین تمدن نوین اسلامی در جامعه غرب دانست.

 

وی اظهار کرد: فرهنگ، زبان، دین و مظاهر اقتصادی اجتماعی در یک جامعه به شدت به هم پیوسته هستند و یکدیگر را تقویت می‌کنند. از همین جهت امام خامنه ای متذکر شدند که برای توسعه جهان اسلامی باید در تمامی این ابعاد خویش را تقویت کرد و رشد داد.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 19:54

رئیس اتحادیه پوشاک یزد:
قیمت پوشاک در یزد به هیچ عنوان بالا نیست/ مخالف برگزاری نمایشگاه پوشاک هستیم

 

برگزاری نمایشگاه در تهران

رئیس اتحادیه پوشاک یزد گفت: قیمت پوشاک یزد باتوجه به کیفیت بالای انها کاملا مناسب بوده و به هیچ عنوان گرانتر از استانهای دیگر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عزیزی رئیس اتحادیه پوشاک یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه صحبتهای برخی افراد مبنی بر بالا بودن قیمت پوشاک یزد به هیچ عنوان درست نیست تصریح کرد:قیمت پوشاک های موجود در فروشگاه های یزد با توجه به کیفیت بالای انها به هیچ عنوان گران نیست و حتی نسبت به برخی استانها قیمت های پوشاک یزد ارزان تر نیز می باشد.


وی ادامه داد: علت سفر برخی از همشهریان یزدی به استانهای دیگر برای تهیه پوشاک، تنوع بالای پوشاک در استانهای دیگر می باشد که باعث گردیده تعدادی از خانواده های یزدی برای تهیه پوشاک به ان استانها سفر کنند.

 

عزیزی با اشاره به اینکه قیمت پوشاک یزد به هیچ عنوان قابل مقایسه با استانهای مشهد، تهران و اصفهان نیست ابراز داشت: استان یزد شهر نسبتا مسافر پذیری نمی باشد و حتی مسافرانی که به یزد سفر می کنند قصد خرید پوشاک ندارند ولی اکثر مسافران استانهای دیگر با هدف خرید سوغات ، پوشاک خریداری می کنند که کیفیت برایشان چندان اهمیت ندارد به همین علت فروشگاه های پوشاک یزد مجبور هستند جنس با کیفیت خریداری کنند چون مشتری انها دائمی است.

 

وی ادامه داد: البته جدیدا تعدادی فروشگاه با قیمت های بسیار پائین در یزد راه اندازی شده که مردم می توانند در صورت تمایل از این فروشگاهها پوشاک خود را تهیه کنند ولی باید توجه کرد که ارزان خریدن به این معنی نیست که کیفیت هم بالا است.

 

رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به اینکه فروشندگان پوشاک مجاز به دریافت 23درصد سود می باشند خاطرنشان کرد: این میزان سود که برای سراسر کشور می باشد در چندسال قبل بعضا از سوی فروشندگان رعایت نمی شد ولی در سالهای اخیر به علت بالا رفتن قیمت تمامی فروشندگان از این میزان سود رضایت دارند و در ضمن اینکه مردم توان پرداخت بیشتر از این میزان را نیز ندارند.

 

عزیزی رئیس اتحادیه پوشاک در پایان با بیان اینکه اتحادیه پوشاک به صورت کامل با برگزاری نمایشگاههای پوشاک در ایام پایانی سال مخالف است اظهار داشت: عمده جنس این نمایشگاههای از مشهد آورده می شود و دارای کیفیت بسیار پائین می باشد که باعث می شود مغازه داران دائمی یزد و همچنین مصرف کنندگان ضرر کنند به همین علت مخالفت خود را به اتاق اصناف اعلام کرده ایم.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 347 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 15:56

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

انتخاب باغ تالار مناسب

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.


پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 325 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 18:44

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

باغ تالار جاجرود

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71



این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:



موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روى اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی


باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 351 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 18:47

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی


باغ تالار شرق تهران

 

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.


به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف تالار و باغ تالار در لرستان
پلمب 57 واحد صنفی عرضه کننده قلیان/ تغییر کاربری برخی تالارهای پذیرایی در ایام کرونا/ برخورد با قلیان سراهای زیر زمینی با وزارت بهداشت است
پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید

گل فروشی ستارخان

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 17:35

چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟

تشریفات عروسی

شما نیوز

انتخاب تشریفات مجالس عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان همواره تمایل دارند تا مراسم آن ها بدون کم و کاستی برقرار شود.


چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟
اگر قصد انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوال "چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" به شما در پیدا کردن بهترین تشریفات عروسی تهران کمک کنیم.


نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟
همیشه سوال " چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" سوال "نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟" را به دنبال خواهد داشت زیرا کسی که می خواهد بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کند باید بداند که به چه نکاتی توجه کند و همچنین بداند بهترین تشریفات عروسی دارای چه ویژگی هایی است که آن ها را از موسسات تشریفاتی معمولی متمایز می کند. در شهر تهران معمولا موسسات تشریفات مجالس بسیاری وجود دارند که همه وعده برگزاری مراسم ویژه را می دهند. وجود تعداد تشریفات مجالس بسیار موجب سردرگمی افراد می شود و مشکل انتخاب را سخت می کند.

در ادامه به برخی از نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران اشاره خواهیم کرد.

خدمات و کترینگ غذا تشریفات عروسی: برای اجرایی کردن تمام برنامه هایی که برای مراسم عروسی خود دارید باید خدماتی را ارائه کنید حال تصور کنید اگر این خدمات حرفه ای و اصولی ارائه نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مسلما تمام برنامه هایی که برای برگزاری مراسم خود داشته اید با شکست مواجه خواهد شد به همین دلیل نیز تاکید همه افراد بر انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران است که خدمات تخصصی ارائه می دهد. پس اولین قدمی که باید در راستای انتخاب بهترین تشریفات عروسی بردارید بررسی کیفیت خدمات تشریفات عروسی است. البته در این میان نباید تنوع خدمات را نیز نادیده گرفت چرا که هر چه تنوع خدمات ارائه شده بیشتر باشد گزینه های بیشتری جهت انتخاب پیش و رو خواهد بود و در نتیجه شانس برگزاری یک مراسم منحصر به فرد نیز بیشتر خواهد شد.

انتخاب تشریفات عروسی با کترینگ عروسی حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که 60 درصد مراسم شما به نحوه پذیرایی از مهمان ها بستگی دارد. در نتیجه سعی کنید قبل از انتخاب تشریفات مجالس تست غذا و مراسم را انجام دهید تا از کیفیت کترینگ عروسی مطمئن شوید.



امکانات تشریفات عروسی: هر خدماتی نیاز به امکانات خاصی دارد پس زمانی که یک موسسه تشریفاتی ادعا می کند که خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می دهد شما باید این سوال را از خود بپرسید که آیا امکانات لازم جهت ارائه چنین خدماتی را دارند؟
اگر تشریفات عروسی دارای امکانات متنوعی نباشد نمی توانید انتظار داشته باشید خدماتی را که می خواهید به نحو احسن دریافت کنید.

پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی: ارائه خدمات با کیفیت نیاز به مجری حرفه ای و متخصص دارد بنابراین از دیگر نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران به آن توجه کنید میزان مهارت و حرفه ای بودن پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی است.
هزینه تشریفات عروسی: هر موسسه تشریفاتی بنابر خدماتی که ارائه می دهد هزینه متفاوتی دریافت می کند اما در برخی از مواقع هزینه ای که باید بپردازید یا کم تر از حد معمول می شود و یا بیشتر از آن چیزی که باید بپردازید؛ در نتیجه شما با بررسی و مقایسه خدمات، امکانات و هزینه با دیگر موسسات می توانید تشخیص دهید که آیا هزینه ای که باید بپردازید معقول است یا خیر. معمولا انتخاب تشریفات ارزان قیمت صحیح نیست چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و موجب می شود آبرو شما در مقابل مهمان ها برود. فرض کنید غذا به همه نرسد و یا خدمات قابل قبول نباشد.
میزان موفق بودن در اجرایی کردن ایده های مختلف: ایده های متنوعی که از سوی عروس و داماد درخواست می شود باید بسیار حرفه ای اجرا شوند به همین دلیل نیز در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران، کیفیت ایده های اجرایی تشریفات مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. این روش به شما امکان تصمیم گیری سریع را می دهد که آیا می توانید این وظیفه بسیار مهم را بر عهده آن ها قرار دهید یا با این کار ریسک بزرگی را به جان می خرید؟
سابقه فعالیت و مدیریت آن: معمولا از سوی بیشتر زوج ها به این نکته توجه چندانی نمی شود اما سابقه فعالیت و مدیریت آن می تواند بیانگر نکات بسیاری باشد. یکی از نکات مهم در این باره این است که هر چه سابقه فعالیت بیشتر باشد مجموعه تشریفاتی با تجربه تر بوده و در نتیجه در ارائه خدمات بسیار حرفه ای تر و متفاوت تر از موسسات تشریفاتی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند عمل خواهد کرد به همین دلیل نیز اعتماد به چنین موسسات تشریفاتی راحت تر خواهد بود.
نکته دیگر این است که زمانی یک تشریفات به بهترین تشریفات تبدیل خواهد شد که فرد مدبری مدیریت آن را به عهده بگیرد و تمامی برنامه ها، خدمات و... را نظم ببخشد و به خوبی مدیریت کند به همین دلیل نیز حتما باید به چنین نکاتی در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران توجه کرد.



خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران
خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران فقط محدود به خدمات انگشت شماری نیست بلکه تمامی خدمات مورد نیاز زوج ها را به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن پوشش می دهد به گونه ای که وقتی زوجی به این گونه موسسات مراجعه می کنند دیگر نیازی به مراجعه به مکان دیگری جهت تهیه و تدارک مقدمات مراسمشان نخواهند داشت. برخی از این خدمات عبارتند از:

معرفی مکان مناسبی برای برگزاری مراسم مانند باغ، تالار و...
دیزاین، گل آرایی، نورپردازی
موسیقی
طراحی سفره های عقد متنوع
آتلیه اختصاصی
کترینگ غذا و پذیرایی
معرفی مزون، آرایشگاه و پیرایش عروس و داماد
معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه گیفت عقد، تهیه کارت دعوت و...
ماشین عروس و تزیین آن

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 375 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 21:42